Day 15 - Kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?

by - July 06, 2011


Hoho! Day 15 dah. Lagi 15 la en? Hoho! Harap-2 boleh habiskan la. 
Day 15 kali ni pasal duit ea? Jom tengok apa aku buat kalau dapat RM1juta. Pergh! RM1juta tu wey! Memang tak habis la en kalau 2 or 3 keturunan :D

Aku buat ni random tau. Tak ikut susunan. Meh tengok,


  • Bagi duit kat parents, pegi Haji or Umrah.
  • Beli rumah untuk parents.
  • Bayar hutang-2 yang ada.
  • Buat operation untuk adik aku, kasi elok muka dia tu #bukan nak ubah kejadian Tuhan k, but nak bagi nampak sempurna sebab adik aku tu baru lepas accident Raya tahun lepas.
  • Beli kereta untuk mak and abah #bayar habis, tak payah bayar tiap-2 bulan ni. Slow sangat. HAHA!
  • Bagi duit kat Opah and Tokwan, boleh pegi Haji buat kali ke dua :)
  • Buat operation untuk Opah #Opah aku tu sakit, kesian dia tau.
  • Buat pusat penjagaan kanak-2. Aku sukakan budak-2 #kadang-2 je :D
  • Derma untuk anak yatim piatu.
  • Belanja kawan-2 time birthday diorang.
  • Beli patung DOMO paling besar!
  • Beli semua barang DOMO.
  • Yang lebih tu simpan untuk masa depan :D




Pergh! Banyak gila! Hahaha! Tu semua yang aku nak buat kalau aku ada RM1juta. Baik tak aku? Hihi! But part last-2 tu kira macam membazir je en.

You May Also Like

0 comments