PLKN part 3

by - December 06, 2011


1 November
Ridz & Anis
Game ni pasal kenegaraan. First kena buat satu negeri. Lepas tu lantik ketua bagai. Dah lantik ketua, lepas tu kena buat hape nta. Semuanya kelam kabut. Memang best la. Start game sampai ending kena diam je. Takbole bersuara, senyap je. Kalau ada dengar suara, kena potong markah. Part nak bina bangunan tu yang payah sebab nak bagi idea tapi takbole nak bersuara. Macam mana la tu en? Hihi! Last² setengah negeri je okay sebab dengar arahan. Yang lain tu hancur!


2 November

Main tali ni yang paling pening. Nta pape je buat ramai². Kitorang kalah kot buat natang ni. Kitorang paling last. Kumpulan lain sampai buat dua kali. Tapi ambil masa juga la. Yang kitorang nak buat sekali pun dah lebih dari 30 minit agaknya. Teruk en?


4 November

Gambar yang first tu lagenda aku punya preparetion untuk malam nanti. Kitorang buat sketsa pasal zombie! Zombie kan sebut "otak, otak!". Tapi zombie kitorang sebut "handphone, handphone!". Hahaa! Seriously malam tu best sangat! Banyak gelak². Aku tak masuk dalam acara sebab aku tak berminat. Seriously! Lagi satu sebab aku segan. Hihi! :'D
Lagenda aku lagenda 2. Lagenda 2 menang number 3. Lagenda 3 pula naib johan and Lagenda 4 juara! Congrate semua! :)


5 November

Gambar kat tepi tu dengan Meera. Budak sama Lagenda dengan aku. Malam masa pertandingan tu, dia merajuk sebab tak join sekali. Hihi! 3 teruna kat atas tu pula budak² kompeni Bravo. Atas tu Imam Bravo, nama dia Amirul Azim. Yang pegang phone tu nama dia Azwan and sebelah dia Amirul Fikri kot. Aku tak ingat nama belakang dia. Heee :D kat kem tu ramai nama Wan tau. Mirul pun ramai juga. Gambar yang kat bawah tu pula wa punya geng la! Sorang je yang takde, Ieja! :'( cikgu pula sakat aku sebab dok usung patung Domo tu. Paling takbole bla pula time dah nak naik bas, Ieja nangis² sebab nak naik bas sama aku dengan Wan Amira. Hahaa! Serious lawak.
Cikgu hantar kitorang sampai Melaka Centre, kat sana naik bas balik KL. Sampai je kat CM, terus tukar baju kelas ke baju bebas! :D ada masa, makan² and cuci mata tengok barang.

Kitorang dapat cuti 5 Nov sampai 8 Nov je

You May Also Like

2 comments

  1. wah.. part sketsa mmg seronok..
    best gler bergabung dgn org yg plbagai latar belakang dan sentiasa bg kerjasama terbaik!!!!
    Fiq cuti 8 hari sbb ada temuduga IPG.. :)

    ReplyDelete
  2. @Cikgu Fikri; yeah, baru 1 Malaysia :p untung lah dapat cuti lama. FD time cuti rasa macam taknak cuti. haha

    ReplyDelete