Keyword #6 : budak lepak pavi

by - February 12, 2012


*klik untuk lebih jelas*

Budak lepak Pavi? Oh my. Memang kat blog aku ni ada cerita pasal budak lepak Pavi termasuk aku sendiri pernah lepak Pavi. But tu dulu. Sekarang dah jarang. Aku tak berapa minat sangat lepak Pavi, takde apa pun. Agak bosan sebenarnya. Bagi aku budak2 yang duduk kat luar / pintu depan Pavi tu, cuma nak tayang muka atau fashion diorang. Paling semak tengok budak2 yang baru nak up buat macam tu. Konon hot lettew -,-

Aku kalau pergi Pavi pun, lepak dengan kawan. Bukannya duduk kat entrance tu sampai sejam dua, baru nak masuk dalam dengan takde hala tuju. Wayang kat Pavi tu aku pernah masuk sekali je. Shopping sana pun tak pernah. Kalau makan kat sana, pernah la. Alaa, makan fast food je, muehehe :3

Last aku pergi Pavi awal bulan Januari kot kalau tak silap. Lepas tu tak jejak dah. Bulan ni pun aku tak keluar, cuma duduk rumah. Jadi anak mak sat, hihi. Baik tak aku? Okay, taknak melalut lebih2.


Adios!

You May Also Like

6 comments

  1. untung la ade gk gi pavi....sy lgsung xpnah pun tau...huhuhu

    ReplyDelete
  2. ezad langsung tak pernah jejakkan kaki kat pavi..percaya tak..? haha...sila la percaya...heee~

    ReplyDelete
  3. Ehh, biar betul?! Hihi! Macam tak percaya

    ReplyDelete
  4. fara pun tak pernah ke pavi langsung. TS pernah lah xD

    ReplyDelete
  5. Err ramai juga ek tak pena pegi Pavi. Okayy, tknak tekejut. Hihi :D

    ReplyDelete