Rezeki Jun #4 | hadiah dari novelis ✔

by - June 07, 2013


Assalamulaikum,

Alhamdulillah, menang button badge Dia Tunang Aku! dari penulis novel tu sendiri. Hihi suka sangat-sangat! Sebab dapat dari penulis novel. Hoho! :D ni pun nasib baik Cik Angah Humaira II inform kat FD sebab masa tu FD masih kat KL, sibuk dekat rumah saudara :)

Button badge ni sampai kat rumah semalam. Mak dah pelik tengok sebab kat button tu tulis Dia Tunang Aku! Hihi :D Sarah pula macam biasa, asyik nak ambik je hadiah FD.
Semalam FD dapat dua parcel. Lagi satu hadiah GA. Tunggu next entri ;)

Btw terima kasih kak Dhieya Adlynna! ^^v

Nak promote novel Dia Tunang Aku! dari penulis, kak Dhieya yang dah ada dipasaran :D


Sinopsis: Dzaquan serba salah. Dia dalam dilema. Menerima ‘lamaran’ daripada Datuk Zaman atau berpisah dengan adik-adiknya? Menerima, bermakna dia akan melukakan sekeping hati seorang gadis yang tidak bersalah. Menolak, bermakna dia sanggup dipisahkan dengan adik-adiknya. Sudahnya, dia nekad. Satu keputusan harus dibuat. Dia terpaksa menjadi orang yang pentingkan diri sendiri demi mempertahankan adik-adiknya. Tapi, sanggupkah dia melukakan hati dan perasaan Aneesa, sedangkan dia tahu tiada ruang untuknya di hati itu?Aneesa pula sudah geleng kepala.Mr.Waiter? Rasa macam tak percaya saja dengan apa yang baru didengari daripada mulut rakannya itu. Terpikat dengan Dzaquan a.k.a tunang aku? Apa lebihnya Dzaquan, sampaikan dia menjadi kegilaan ramai perempuan di luar sana? Dah buta ke mata mereka? Dzaquan yang selekeh dan berambut panjang itu pula, dikatakan kacak dengan rambutnya diikat kemas? Senyuman dia boleh buat angau, suara dan layanan dia boleh buat jatuh cinta? Sah! Mereka semua dah tak betul! Tapi sejak bila pulak dia jadi waiter di Café S2? Kenapa dia langsung tak cakap pada aku? Aku kan tunang dia? Eh, kejap. Sejak bila aku akui dia sebagai tunang? Mereka bertunang pun kerana kedegilan papa. Di hatinya hanya ada Amsyar. Cinta aku hanya untuk Amsyar dan bukannya Mr.Waiter seperti Dzaquan tu!
“Ikatan yang ada di antara kita ni, tak penting ke untuk kau?” - Dzaquan
“Aku tak sangka orang macam kau hanya pentingkan diri sendiri! Yang boleh dibeli dengan wang ringgit! Aku benci kau! Aku benci kau!” - Aneesa

You May Also Like

10 comments

  1. syukur alhamdulillah..tahniah dik!

    ReplyDelete
  2. sememangnya sangat gembira bila dapat baca benda gembirakan :D

    ReplyDelete
  3. tahniah :D Lia nak beli novel tu lha #kalau ummi lia bgi T^T

    ReplyDelete
  4. mcm best je novel dia tunang aku. anyway, tahniah! :)

    ReplyDelete
  5. tahniah kak :) nnt nk beli novel tu hehe

    ReplyDelete
  6. Selalu menang GA/ Segmen .. Murah rezeki FD :D tahniah

    ReplyDelete
  7. Wahhhh macam best je boleh baca nanti :) Btw tahniah kak banyaknya akak menang hadiah :D

    ReplyDelete